پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205158
روزه‌خواري در شان مردم چهارمحال و بختياري نيست
تاریخ انتشار : 1395/03/18 09:34:59
نمایش : 1439
مديرکل تبلغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: در شأن مردم اين استان نيست که حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شده و در آن روزه‌خواري صورت گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام سيد جعفر مرتضوي مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در نشست ستاد ساماندهي شئون فرهنگي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در منابع اسلامي جايگاه رفيع و بزرگي براي ماه مبارک رمضان وضع شده است و اين ماه به عنوان يک رکن در اسلام معرفي شده است.

وي تصريح کرد: اينکه روزه آنقدر مهم است که در تمام اديان الهي واجب شده است و وجوب آن در قرآن به‌عنوان محکمات بيان شده است.

مرتضوي به حديثي از امام صادق (ع) اشاره و افزود: اين امام بزرگوار در اين حديث مي فرمايند "من افطر يوما من شهر رمضان خرج روح الايمان منه" يعني هر کس يک روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد-روح ايمان از او جدا مى‌شود.

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري روزه‌خواري را گناهي بزرگ و تظاهر به روزه‌خواري گناهي از آن بزرگتر دانست و تاکيد کرد: وظيفه ما در برابر اين منکر، امر به معروف زباني است.

وي به جمعيت صد درصدي شيعه اثني عشري استان اشاره کرد و يادآور شد: در شأن مردم اين استان نيست که حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شده و در آن روزه‌خواري صورت گيرد.

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: به منظور کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در ماه مبارک رمضان بايد قدم‌هايي از سوي مردم برداشته شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html